Hvor er min ordre?
Du kan følge status på dine seneste ordrer på Ordrestatus samt ved at logge ind.
Kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmesidefor status updates (8 am – 6 pm Monday to Friday and 9 am – 5pm on Saturday. (Lukket på helligdage)
Ordrebehandlingstid
De fleste ordrer behandles inden for 1-2 hverdage (behandlingstiden inkluderer ikke weekend- eller helligdage).
Ordrer, der afgives en lørdag eller søndag, behandles ikke før den efterfølgende mandag.
Ordrer behandles og afsendes kun på hverdage (mandag-fredag ekskl. helligdage).
Alle køb er underlagt bankens godkendelse, inden ordrebehandling. Kun godkendte køb vil blive behandlet og afsendt.
Ordreforespørgsler
Du kan følge status på dine seneste ordrer på siden Ordrestatus. Dette er den nemmeste og hurtigste vej til dine aktuelle ordreoplysninger hos Clinique Online.
Når du klikker på Ordrestatus vil du blive bedt om at logge ind med din e-mailadresse og din adgangskode. Siden med ordreoversigten viser detaljerede oplysninger om dine aktuelle og tidligere ordrer. Når din ordre er afsendt vil dit pakkenummer blive vist. Du kan spore din pakke via fragtfirmaets hjemmeside, og du kan også klikke på pakkenummeret for yderligere oplysninger om din ordre.
Bemærk: Pakkenummeret oplyses i visse tilfælde først 24 timer efter ordren er afsendt.
Annullering af bestillinger
If you would like to cancel an online order after it has been placed, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside. Vi gør vores bedste for at imødekomme dine anmodninger.
Lejlighedsvis kan systemet annullere ordrer eller dele af en ordre af forskellige årsager. Årsagen kan være følgende:
Varen(erne) er ikke på lager.
Der opstod en fejl ifm. betalingen.
Det er ikke muligt at sende til den oplyste adresse.
En identisk ordre er afgivet.
Ordren blev annulleret efter kundes anmodning.
Hvis din ordre annulleres vil du modtage en e-mail med oplysninger om årsagen til annulleringen. Du vil ikke blive opkrævet for annullerede varer. If you are interested in placing a new order or if you have questions about a cancelled order, Kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside. or via e-mail.