Generelle oplysninger
Ofte stillede spørgsmål
Hvor er min ordre?
Du kan tjekke din ordrestatus her. Følg min ordre. Du kan følge status på dine seneste ordrer på Ordrestatus samt ved at logge ind. Du kan også email os eller kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på + 4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside. 9-5 mandag til fredag. (Lukket på helligdage)
Hvordan er Cliniques fortrydelses- og bytteret?
Såfremt du mod forventning ikke bliver fuldt tilfreds med dit køb hos Clinique Online, skal du blot returnere den resterende del af varen, så refunderer vi naturligvis hele beløbet til dig. Du kan desværre ikke bytte dit køb til andre Clinique produkter. Klik her for yderligere oplysninger om Cliniques fortrydelses- og bytteret.
Accepterer Clinique internationale ordrer?
Clinique har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at håndtere fakturerings- eller leveringsadresser uden for Danmark, dette gælder også Grønland og Færøerne. Vi beklager ulejligheden. Vi henviser til de internationale Clinique-hjemmesider, der tilbyder onlinekøb. Du kan se en oversigt over internationale forhandlere under Internationale hjemmesider.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg en ordre?
Kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på + 4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside. 9 - 5 mandag til fredag. Lukket Helligdage.) eller email os Og vi vil gøre vores bedste for at imødekomme din anmodning om at ændre eller annullere din ordre.
Hvor kan jeg se en ingrediensliste?
Cliniques produkter er 100 % allergitestede. Uparfumerede. Hvis du har brug for information om specifikke produkter og ingredienser, kan du kontakte kundeservice via telefon eller WhatsApp på + 4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside. 9 - 5 Mandag til fredag. (Lukket i weekend / helligdage) Kontakt os
Hvorfor er mit yndlingsprodukt udgået? Hvilket produkt kan jeg så anvende?
Beslutninger om, at et produkt eller en størrelse skal udgå eller indføres, træffes ud fra forbrugernes præferencer og indkøbsvaner. Cliniques konsulenter vil med glæde foreslå alternative produkter. For hjælp til at finde et udgået produkt til køb, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på + 4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside 9 - 5 Mandag til fredag. Lukket Helligdage.) eller email os Vi hjælper dig gerne.
Har andre adgang til de oplysninger, jeg giver Clinique?
Clinique respekterer dine personlige oplysninger. Dine oplysninger vil ikke blive givet til nogen tredjepart uden dit udtrykkelige samtykke. Læs Cliniques Fortrolighedspolitik for yderligere oplysninger.
Spamfiltre og internetudbydere
Din internetudbyder (ISP) eller e-mail-klient kan bruge filtre til at blokere for e-mail, hvilket kan påvirke modtagelsen af e-mail fra Clinique Online. Såfremt dette er tilfældet, se funktionen Hjælp i dit e-mail-program eller kontakt din internetudbyder direkte for oplysninger om at slække eller fjerne de indstillinger, der filtrerer eller blokerer for e-mail. Dette vil sikre, at korrespondance fra Clinique Online vil blive accepteret. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte kundeservice via telefon eller WhatsApp på + 4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside.
Såfremt din udbyder er AOL:
- Åben e-mailen.
- Klik på ikonet "Tilføj adresse".
- Navnet og e-mailadressen udfyldes automatisk i pop-up vinduet "Tilføj kontaktperson". Bekræft, at oplysningerne er korrekte.
- Klik på "Gem".
Såfremt din udbyder er Yahoo:
- Åben e-mailen.
- Klik på linket "Føj til adressekartoteket" til højre.
- Adressen føjes automatisk til dit Yahoo! Adressekartotek.
Såfremt din udbyder er Hotmail:
- Åben e-mailen.
- Klik på "Gem adresse(r)" ved beskedens emne.
Såfremt din udbyder er MSN:
- Åben e-mailen.
- Klik på "Gem adresser" til højre.
- Vælg afkrydsningsfeltet ud for den adresse, du ønsker at gemme. Du kan også foretage ændringer i kontaktoplysningerne.
- Klik på "Gem".
Er det muligt at modtage produktprøver?
Dyreforsøg
Clinique Laboratories, LLC. er dedikeret i kampen for at afskaffe alle dyreforsøg. Clinique arbejder desuden på at garantere forbrugernes helbred og sikkerhed og på at markedsføre produkter, der overholder de gældende regler i de lande, hvor Cliniques produkter sælges.
Hverken Cliniques produkter eller ingredienser er testet på dyr, og vi beder ikke andre om at teste på Cliniques vegne, med mindre det er lovpligtigt. Clinique evaluerer produkterne ved kliniske test på frivillige forsøgspersoner.
Clinique Laboratories, LLC. støtter fuldt op omkring udvikling - og global accept - af test, der ikke inkluderer dyreforsøg. Til dette formål, samarbejder Clinique med branchen som helhed og globale videnskabelige grupper i forbindelse med forskning og finansiering af testalternativer.
Kan du ikke finde et svar på dit spørgsmål?
Gå til vores email submission form eller kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på + 4589872260 eller du kan kontakte os via Live Chat på vores hjemmeside og Kontakt os direkte.